Комплексна онлайн-послуга е-Підприємець
Уряд спрощує ведення бізнесу з новою послугою е-Підприємець на порталі Дія. Забудьте про черги та бюрократію – подавайте заявки на 15 різних послуг за кілька хвилин.
е-Підприємець — комплексна онлайн-послуга для бізнесу на порталі державних послуг Дія. Вона обʼєднує всі необхідні послуги, скористатись якими можна на будь-якому етапі запуску чи розвитку власної справи. Система не має обмежень на кількість послуг, тому кожен може обрати дві або більше із списку запропонованих. Комплексна послуга е-Підприємець реалізується Міністерством цифрової трансформації України у межах проєкту EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії.
Перелік нових послуг у сервісі е-Підприємець:
реєстрація РРО;
реєстрація ПРРО;
подання повідомлення про прийняття працівника на роботу;
подання повідомлення про використання єдиного рахунку;
подання повідомлення про об’єкти оподаткування (за формою 20–ОПП).
Також можна подати наступні заяви:
зареєструвати ФОП або змінити дані про нього;
зареєструвати ТОВ на підставі модельного статуту або перевести діючий ТОВ на модельний статут;
перейти на спрощену систему оподаткування або стати платником податку на додану вартість;
відкрити банківський рахунок;
подати вакансії до Центру зайнятості;
задекларувати відповідність матеріально-технічної бази законодавству з питань пожежної безпеки;
задекларувати відповідність матеріально-технічної бази законодавству з питань охорони праці;
зареєструвати потужності операторів ринку харчових продуктів.
Для реалізації е-Підприємець розробили технологію-комплексизатор, яка об’єднала всі необхідні для запуску чи розвитку власної справи послуги, що вже існують на порталі Дія, в одну.
Водночас технологія виключає дублювання тих кроків, що повторюються в окремих послугах. Це значно спрощує отримання всіх необхідних сервісів для бізнесу.
Завдяки автоматизованим алгоритмам обробки та обміну даними, е-Підприємець взаємодіє з державними реєстрами, щоб користувачам не доводилось вносити дані, які вже є у держави. Необхідна інформація автоматично підтягується в заяву, а результати наданих послуг записуються у відповідні реєстри. На сьогодні налаштовано інтеграції е-Підприємець з 10-ма зовнішніми системами:
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
Реєстр рахунків для сплати єдиного внеску;
Електронний кабінет платника податків;
Єдиний банк даних про платників податків — юридичних осіб;
Державний реєстр фізичних осіб — платників податків;
Реєстр платників податку на додану вартість;
Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Єдина інформаційно-аналітична система державної служби зайнятості;
Єдина державна електронна система дозвільних документів;
Державна служба України з надзвичайних ситуацій.
Взаємодія систем для обміну даними значно мінімізує людський фактор, зменшує кількість помилок, спрощує і прискорює процес надання послуг для користувачів.
Як це працює:
На порталі Дія оберіть сервіс е-Підприємець.
Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
Вкажіть вид бізнесу, і система автоматично запропонує потрібні послуги.
Виберіть послуги, які хочете отримати і заповніть заяву.
Підпишіть її електронним підписом.
Вартість послуги – безоплатно.
Подання заяви займає від 10 до 40 хвилин.
Опрацьовується запит – від 1 до 10 робочих днів, залежно від переліку обраних послуг.