Щороку, в останню п’ятницю листопада, відбувається всесвітній день розпродажу – Black_Friday, або Чорна_п'ятниця
Щороку, в останню п’ятницю листопада, відбувається всесвітній день розпродажу – Black_Friday, або Чорна_п'ятниця, який зазвичай продовжується і на вихідних. Кожен затятий шопоголік в її очікуванні, адже цей день дає можливість придбати улюблені речі з величезною знижкою.
Варто пам’ятати, що «Чорна п’ятниця», як й інші великі розпродажі, змушує людей купувати все більше речей. Але після розпродажу значна кількість покупців починає усвідомлювати, що частина товарів їм насправді не потрібна, і починають розмірковувати над тим, як їх повернути.
Характерною рисою «Чорної п’ятниці» є збільшення потоку покупців в магазинах, а відтак надає можливість не зовсім чесним підприємцям отримати прибуток за рахунок імпульсивних покупок споживачів, несправжніх знижок та банальної неуважності людей.
Рекомендуємо дотримуватись наступних порад:
- Перш за все, потрібно запланувати покупку заздалегідь та починати завчасно моніторити ціни. Здійснюючи покупку в магазинах, звертайте увагу не лише на ціну, а й на якість товару. Адже часто покупці в метушні складають у кошики товари з великою знижкою, а продавці збувають неякісні товари з вигодою для себе.
- Споживачу необхідно звернути увагу на наявність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар, щоб не потрапити на фальсифікований товар. Інформація про товари повинна бути зазначена на державній мові, а товари, які мають гарантійні терміни експлуатації, повинні супроводжуватися гарантійними талонами. Варто зазначити, що на товари, придбані зі знижкою, поширюються вимоги передбачені ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо здійснення гарантійного ремонту товару, обміну або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів за товар.
- Важливо знати, що покупці не позбавлені й права обміну чи повернення товару зі знижкою протягом 14 днів. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»,якщо придбаний товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, то споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, а в разі відсутності товару – повернути сплачені кошти.
- При покупці товарів необхідно отримати від продавця розрахунковий документ. Адже, лише за його наявності в разі придбання неякісного товару або товару, який не підходить, споживач може повернути його в магазин.
Приємних покупок і задоволення від них!
Коростенське районне управління Держпродспоживслужби