Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

ПРО РОЗМІРИ ШТРАФІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

Дата: 07.08.2023 10:52
Кількість переглядів: 242

Фото без опису

 

З 04.04.2018 року діє ЗУ  № 2042 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».

В цьому законі, в статтях 10, 11, чітко визначені права та обов’язки державних інспекторів та державних ветеринарних інспекторів. Статтею 11, п. 1, п/п. 1 державним інспекторам та державним ветеринарним інспекторам надано повноваження здійснення заходів державного контролю без попередження.

В статтях 15, 16 ЗУ № 2042 чітко визначені права та обов’язки операторів ринку.

Відповідно ст. 20 ЗУ № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані:

1) забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу;

2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках(НАССР), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;

3) надсилати компетентному органу повідомлення у випадках, передбачених частинами третьою - п’ятою цієї статті, і отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом;

4) реєструвати потужності у випадках, передбачених цим Законом;

5) забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості;

6) забезпечувати простежуваність та надавати інформацію, передбачену статтею 22 цього Закону;

7) вилучати та/або відкликати у встановлених законом випадках харчові продукти, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини;

8) забезпечувати безперешкодний доступ державних інспекторів, які здійснюють державний контроль, до потужностей під час роботи цих потужностей та дозволяти відбір зразків об’єктів санітарних заходів на зазначених потужностях, а також надавати на вимогу державного інспектора документи, необхідні для здійснення державного контролю;

9) компенсувати відповідно до закону шкоду, заподіяну споживачам внаслідок споживання харчового продукту, якщо судом буде доведено причинно-наслідковий зв’язок між цією шкодою і діяльністю та/або бездіяльністю оператора ринку, крім випадків, установлених законом.

В статті 65 розділу ІХ ЗУ № 2042 чітко розписано про відповідальність за порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

Варто зазначити про те, що штрафи, які накладаються відповідно до цього закону, орієнтовані не на неоподаткований мінімум (17,00 грн), а на мінімальну заробітну плату, встановлену на 01 січня року, в який проводиться перевірка. Станом на 2023 рік мінімальна сума штрафу складає для юридичних осіб 8 мінімальних заробітних плат (53600,00 грн), а на фізичних осіб-підприємців – 5 мінімальних заробітних плат (33500,00 грн).

                Коростенське районне управління Держпродспоживслужби.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь