Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

Корисна інформація щодо звернення громадян

Дата: 16.05.2023 11:35
Кількість переглядів: 219

Фото без опису

      Порядок розгляду звернень громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області визначений Законом України «Про звернення громадян» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

      Згідно з положеннями вказаних законодавчих актів передбачено, що звернення можуть бути усними чи письмовими.

      Письмове звернення: • надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог законодавства; • надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення):  udss.ol@ukr.net,  g.upr@zt-dpss.gov.ua,  skargi-zhitomir@ukr.net.

 

      Усне звернення викладається громадянином:

• на особистому прийомі згідно Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та керівниками його територіальних структурних підрозділів;

 • за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначений телефон «гарячої лінії»: (0412)43-18-42, (0412) 43-89-84,  044-364-77-80, 050-230-04-28;

     Вимоги до звернення визначені ст.5 Закону України «Про звернення громадян»: • У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

• Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

 • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Усні звернення, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вважаються анонімними та не підлягають розгляду.

 

 

Зразок заяви-претензії

при повернені  товару належної якості

 

Директору (магазину, фірми)

або приватному підприємцю

____________________________

          П.І.Б (підприємця)

назва магазину _______________

адреса магазину______________

від _________________________

               П.І.Б (споживача)

що мешкає за адресою: ________

тел. ___________________

 

З А Я В А

Я, _____П.І.П. споживача_____,  «__» __________ 20__ року придбав у Вашому магазині (на торгівельному місці) ___ назва товару___, який коштував ______ грн., що підтверджує копія ________ (чека, квитанції, або будь-який інший документ, що засвідчить факт купівлі –продажу.

Після більш детального огляду я зрозумів, що цей товар не задовольняє мене (за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин) не може бути мною використаний за призначенням.

Хочу зазначити, що ___(повна назва товару)__ мною не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром також вищезазначений товар не входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню)  затвердженим Постановою Кабінетом Міністрів України від 19 березня 1994 р № 172.

Тому, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»  прошу:

  1. Обміняти товар на товар аналогічний;
  2. За умови , якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу:

- згідний(на) придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,

розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товар;

– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. (при виборі даної вимоги продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).

У разі відмови з Вашого боку у позитивному вирішенні мого питання стосовно товару, я буду  вимушений(на) звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та/або в порядку ст. 22 ЗУ «Про захист прав споживачів» до суду.

Письмову відповідь в термін передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»  прошу надати мені на адресу:__________________________________________.

Додатки:

1. Копія касового чеку.

2. Копія гарантійного талону.

 

 

«___»__________20__                                            __________/ П.І.Б споживача /                                                                                                                              підпис                              

 

 

Зразок звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області

 

                                                                                                                         Начальнику 

                                                                                              Головного управління                                                                                                                 

                                                                                                                          Держпродспоживслужби

                                                                                               в Житомирській області

                                                                                                                        Олександру ШПИТІ

                                                                                                                       

                                                                                                                          Від кого: П.І.Б.

                                                                                       Поштова адреса

                                                                                       Контактний телефон

                                                                                                                           E mail

 

Заява

 

«_____» ______ 2023 року мною за адресою: _____________, у магазині «________________» ФОП або ТОВ «_______________» було придбано _______ __________________(найменування товару/ надано послугу) вартістю _____грн.

В період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки) ____________________________________________________________________.

Звернувшись до магазину, директор або ФОП мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія письмового звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

 - копія звернення до суб’єкта господарювання,

- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;

- копія технічного паспорта;

- тощо.

 

 

«___»__________20__                                            __________/ П.І.Б споживача /                                                                                             підпис                              


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь