Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

Корисна інформація щодо звернення громадян

Дата: 16.05.2023 11:35
Кількість переглядів: 284

Фото без опису

      Порядок розгляду звернень громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області визначений Законом України «Про звернення громадян» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

      Згідно з положеннями вказаних законодавчих актів передбачено, що звернення можуть бути усними чи письмовими.

      Письмове звернення: • надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог законодавства; • надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення):  udss.ol@ukr.net,  g.upr@zt-dpss.gov.ua,  skargi-zhitomir@ukr.net.

 

      Усне звернення викладається громадянином:

• на особистому прийомі згідно Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та керівниками його територіальних структурних підрозділів;

 • за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначений телефон «гарячої лінії»: (0412)43-18-42, (0412) 43-89-84,  044-364-77-80, 050-230-04-28;

     Вимоги до звернення визначені ст.5 Закону України «Про звернення громадян»: • У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

• Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

 • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Усні звернення, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вважаються анонімними та не підлягають розгляду.

 

 

Зразок заяви-претензії

при повернені  товару належної якості

 

Директору (магазину, фірми)

або приватному підприємцю

____________________________

          П.І.Б (підприємця)

назва магазину _______________

адреса магазину______________

від _________________________

               П.І.Б (споживача)

що мешкає за адресою: ________

тел. ___________________

 

З А Я В А

Я, _____П.І.П. споживача_____,  «__» __________ 20__ року придбав у Вашому магазині (на торгівельному місці) ___ назва товару___, який коштував ______ грн., що підтверджує копія ________ (чека, квитанції, або будь-який інший документ, що засвідчить факт купівлі –продажу.

Після більш детального огляду я зрозумів, що цей товар не задовольняє мене (за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин) не може бути мною використаний за призначенням.

Хочу зазначити, що ___(повна назва товару)__ мною не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром також вищезазначений товар не входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню)  затвердженим Постановою Кабінетом Міністрів України від 19 березня 1994 р № 172.

Тому, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»  прошу:

  1. Обміняти товар на товар аналогічний;
  2. За умови , якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу:

- згідний(на) придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,

розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товар;

– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. (при виборі даної вимоги продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).

У разі відмови з Вашого боку у позитивному вирішенні мого питання стосовно товару, я буду  вимушений(на) звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та/або в порядку ст. 22 ЗУ «Про захист прав споживачів» до суду.

Письмову відповідь в термін передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»  прошу надати мені на адресу:__________________________________________.

Додатки:

1. Копія касового чеку.

2. Копія гарантійного талону.

 

 

«___»__________20__                                            __________/ П.І.Б споживача /                                                                                                                              підпис                              

 

 

Зразок звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області

 

                                                                                                                         Начальнику 

                                                                                              Головного управління                                                                                                                 

                                                                                                                          Держпродспоживслужби

                                                                                               в Житомирській області

                                                                                                                        Олександру ШПИТІ

                                                                                                                       

                                                                                                                          Від кого: П.І.Б.

                                                                                       Поштова адреса

                                                                                       Контактний телефон

                                                                                                                           E mail

 

Заява

 

«_____» ______ 2023 року мною за адресою: _____________, у магазині «________________» ФОП або ТОВ «_______________» було придбано _______ __________________(найменування товару/ надано послугу) вартістю _____грн.

В період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки) ____________________________________________________________________.

Звернувшись до магазину, директор або ФОП мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія письмового звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

 - копія звернення до суб’єкта господарювання,

- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;

- копія технічного паспорта;

- тощо.

 

 

«___»__________20__                                            __________/ П.І.Б споживача /                                                                                             підпис                              


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь