Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

До уваги громадян! Що необхідно знати при підготовці та поданні звернень (скарг)

Дата: 17.08.2022 09:35
Кількість переглядів: 438

Фото без опису

При оформленні та поданні до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, звернень (скарг) щодо порушень суб’єктами господарювання законодавства про харчові продукти при виготовленні та/або обігу харчових продуктів, Лугинське управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області просить врахувати  вимоги до проведення перевірок, в умовах військового стану.

Згідно частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, є підставою для проведення позапланового заходу державного контролю.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами, затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» (надалі – Постанова №303), припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Згідно пункту 2 Постанови №303, протягом періоду воєнного стану  дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, на підставі рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері.

Рішення на проведення позапланових перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання законодавства про харчові продукти, приймається Мінагрополітики.

За офіційним повідомленням Держпродспоживслужби, до матеріалів на отримання відповідного рішення Мінагрополітики, необхідно надавати повну інформацію про операторів ринку (копії листів регіональних центрів контролю та профілактики хвороб про ускладнення санітарно-епідемічної ситуації, звернення громадян чи інших заявників з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності) – чеки, розрахункові документи, результати лабораторних досліджень; найменування суб’єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, щодо діяльності якого здійснюється захід,їх місцезнаходження; організаційно – правову форму (ТОВ, СПД, ФОП тощо); код ЄДРПОУ операторів ринку; реєстраційний номер облікової картки платника.

Згідно офіційного повідомлення Мінагрополітики, основними причинами відмов у прийнятті рішень на проведення позапланових перевірок, є недостатнє обґрунтування загрози значного негативного впливу на права, законні інтереси, життя чи здоров’я людини, навколишнє природне середовище, а саме:

  •  не надано належні, обґрунтовані причини/підстави для перевірки,
    матеріали (повідомлення центрів контролю профілактики хвороб МОЗ, акти
    санітарно-епідеміологічних обстежень, результати лабораторних досліджень, листи органів виконавчої влади та/або місцевого самоврядування, накладні, розрахункові документи, пояснення, фото-, відеоматеріали тощо), які в достатній мірі обґрунтовують завдання шкоди життю та здоров’ю людей (ті чи інші порушення вимог законодавства);
  •  надана неповна інформації щодо суб’єктів господарювання (не зазначені або невірно зазначені коди ЄДРПОУ або РНОКПП фізичних осіб-підприємців, адреси потужностей, поштові індекси, не завжди зазначаються обставини причинно-наслідкового зв’язку між шкодою життю і здоров’ю, отриманою громадянином, та діяльністю операторів ринку (потужностей), що таку шкоду завдали, і щодо яких мають бути проведені позапланові заходи державного контролю,  тощо).
  • зазначені не актуальні адреси потужностей та їх поштові індекси.

Відповідно до зазначеного, звертаємо увагу громадян на врахування вищезазначених вимог,  при підготовці та поданні звернень (скарг).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь