Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

Лугинська ДПІ інформує:

Дата: 19.11.2021 12:18
Кількість переглядів: 407

Фото без опису

Державна податкова служба

Головне управління ДПС у Житомирській області


Використовуйте електронні сервіси з метою уникнення особистого візиту до ЦОП під час карантину!

У зв’язку з поширенням коронавірусу рекомендуємо платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет.

Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.

У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:

- стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- облікові дані;

- пошук інформації в реєстрах ДПС;

- подання заяв/запитів;

- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

- сплата податків;

- перегляд даних СЕА ПДВ;

- інші електронні сервіси.

Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.


 Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

  1. . Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

 

  1. . Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

 

  1. . За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням
    (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС - НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).

ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк»,
АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін. 

Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень.

У нашому центрі обслуговування платників надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

 


Переваги Електронного кабінету платника для подання податкової звітності

Головне управління ДПС у Житомирській області у зв’язку з настанням термінів подання квартальної звітності для уникнення черг та незручностей пропонує платникам податків скористатись сервісом «Електронний кабінет платника» для подання звітності.

За допомогою цього сервісу можливо, зокрема, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.

Одночасно повідомляємо, що термін подання звітності протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

                    


   Переваги подання звітності засобами                         телекомунікаційного зв’язку!

Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.

Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:

  • мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
  • формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
  • подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  •  вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  • економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  • гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  • підтвердження доставки звітності;
  • постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  • уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  • автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
  • подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 


Головне управління ДПС у Житомирській області інформує

про переваги подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

 Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.

Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:

  • мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
  • формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
  • подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  •  вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  • економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  • гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  • підтвердження доставки звітності;
  • постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  • уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  • автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
  • подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС

НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).

ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК «Україна», АЦСК ПАТ «Державний ощадний банк України», АЦСК Державної казначейської служби України, ТОВ «АРТ-Мастер» та ін.

 

Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень. У наших ЦОП надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.


Зекономити час та зробити життя зручнішим і мобільнішим громадянам, підприємцям та бухгалтерам допоможе електронний кабінет.

 

 

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує платників про переваги користування безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронний кабінет платника» (ЕКП). Сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв. Функціонування ЕКП дозволяє вирішувати чимало питань в органах ДПС дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.

За допомогою цього сервісу можна можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).

Для ознайомлення користувачів з роботою ЕКП функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Електронного кабінета платника та кожним із його сервісів.

У відкритій частині ЕКП можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДПСУ, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до податкових органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. У цій частині доступні сервіси «Календар» (терміни подання звітності та сплати податків), «Контакти» (інформація щодо діючих ЦОП) та «Реєстри» (ідкрита інформація з різних податкових реєстрів).

Приватна частина «ЕКП» включає такі сервіси, як «Облікові дані платника» (інформація контролюючого органу щодо реєстраційних та облікових даних платника), сервіси «Перегляд звітності» (перегляд раніше поданої звітності незалежно від способу її подання) та «Введення звітності», сервіси «Вхідні/вихідні документи» та «Листування з ДПС», сервіс «Заяви, запити для отримання інформації», сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». Також працюють окремі сервіси для платників ПДВ («СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП», «Реєстрація ПН/РК», «ЄРПН»).

Для фізичних осіб створено можливість за допомогою різних платіжних систем (Portmone,  EasyPay, LiQPay) сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Даний сервіс дозволяє громадянам перевірити загальну інформацію про себе як платника податків та про об’єкти оподаткування, переглянути повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання, подати податкову декларацію про майновий стан та доходи, подати запит про суми виплачених доходів, подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою 1-ДР для отримання РНОК ПП вперше, подати заяву про внесення змін до ДРФО (5-ДР).

Зазначений сервіс також надає можливість скористуватись роботою та послугами Порталу електронних послуг ПФУ.

Вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

У зв’язку з карантинними обмеженнями  Головне управління ДПС у Житомирській області рекомендує використовувати електронні сервіси Державної податкової служби.

 

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДПС за телефоном: 0-800-501-007 (напрямок «0»),

до _________________________________ ДПІ за телефоном ___________________

або до модератора ЦОП.


Переваги електронного сервісу «Електронний кабінет платника».

 

 

Працює за допомогою персональних комп’ютерів та

смарт-пристроїв

 

Вхід до особистого кабінету за наявності ЕЦП будь-якого АЦСК

 

Працює цілодобово

(у т.ч. святкові та вихідні дні)

 

Без встановлення

програмного забезпечення

 

Отримання інформації та листування з ДПС в режимі он-лайн

 

Контроль стану розрахунків з бюджетом

 

Для фізичних осіб можливість сплати податків

 

 

Сервіс «Електронний кабінет для громадян»

 

 

Не потрібно відвідувати ЦОП

 

Економія часу

 

 

Працює безкоштовно

 

Доступ до відкритої інформації без ЕЦП

 

Технічна підтримка «Електронного кабінету платника»:

контакт-центр за телефоном 0-800-501-007 (напрям «0») в робочі дні з 8-00 до 20-00

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ПОДАЧІ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ:

  1. мінімальна затрата часу на заповнення звітності;
  2. подання звітності з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  3.  вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  4. економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  5. гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  6.  підтвердження доставки звітності;
  7. постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  8. уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  9. автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
  10. подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 

Для подання звітності в електронному вигляді можна використовувати:

1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».

 

2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

 

3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь