Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

УКРАЇНЦІ ЗМОЖУТЬ ПЕРЕВІРЯТИ СЕРВІС У ЦНАПАХ ТА ОТРИМУВАТИ ЗА ЦЕ ГРОШОВУ ВИНАГОРОДУ

Дата: 01.11.2021 12:24
Кількість переглядів: 261

                                                              Фото без опису

Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запускаємо першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.

Ключова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому плануємо масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси — всі місця, де люди отримують послуги від держави.

Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними. 

«Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще. Для цього, крім QR-постерів, SMS- та Viber- опитувань, телефонних інтерв’ю, якість перевірятимуть таємні відвідувачі. Кожен із так званих «ревізорів» отримає грошову винагороду. Більше деталей про це можна знайти на платформі Дія.Центрів», — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:

•    Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. Наразі це доступно жителям 150 міст у 266 точках. До 01 листопада покриємо QR-постерами всі ЦНАПи України.

•    Після візиту у ЦНАПи. Люди, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням.

•    Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд.

•    У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.

•    На платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.

«Покращення сервісу — ще нова практика для державних установ. Тому ми надзвичайно раді, що Мінцифра системно та зважено підійшла до реалізації цього питання. Нам важливо почути кожного та покращити державний сервіс», — зазначив Сергій Пашковський директор 4Service Group у Південній і Східній Європі та Центральній Азії.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь