Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

ПОЛІЦІЯ ЗАСТЕРІГАЄ: «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БАНКУ» НЕ МОЖЕ ЗАПИТУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПО ДОСТУПУ ДО ВАШИХ РАХУНКІВ

Дата: 07.07.2021 14:35
Кількість переглядів: 244

Уранці 06 липня до Житомирського районного управління поліції звернувся 35-річний житель смт Черняхова та розповів, що через необачність втратив з банківського рахунку кошти. Напередодні до нього зателефонував невідомий та, назвавшись працівником служби безпеки банку, повідомив про блокування його картки через стороннє втручання. Співрозмовник запропонував убезпечити та розблокувати банківський рахунок дистанційно та у ході спілкування дізнався у чоловіка всю інформацію, необхідну для доступу до операцій з особистими коштами. Зрештою з рахунку заявника були здійснені електронні перекази на понад 15 тисяч гривень.

Цього ж дня про схожу ситуацію до поліції повідомила 70-річна житомирянка. Жінка також напередодні телефоном спілкувалася з «банківським працівником» та, вважаючи, що змінює паролі та додатково захищає свій рахунок, надала до нього доступ стороннім особам. У результаті пенсіонерка втратила майже 25 тисяч гривень.

Нині у рамках розпочатих кримінальних проваджень за ст. 190 (Шахрайство) КК України поліцейські встановлюють причетних до правопорушень.

Водночас правоохоронці закликають населення не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, заміну паролів чи банківських карток, що потребують невідкладних дій без відвідування банківської установи та повідомлення стороннім інформації, у тому числі цифрових кодів та паролів, надісланих у телефонних  повідомленнях.

Запам’ятайте прості правила:

- конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо в телефонному режимі;

- працівники банків не можуть просити вас вчинити якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів;
 
- уважно читайте повідомлення, що приходять на ваш мобільний телефон та не повідомляйте паролі стороннім особам, ким би вони не називались;

- за потреби якихось негайних дій з банківською карткою (блокування у разі втрати чи крадіжки, незрозумілої ситуації) особисто зателефонуйте в фінансову установу за номером, вказаним на картці та проконсультуйтеся з фахівцем;

- усі необхідні операції, що стосуються зміни банківських рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь