A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Лугинська громада
Житомирська область, Коростенський район

ДМИТРО КУЛЕБА ПРЕДСТАВИВ НОВИЙ ЧАТ-БОТ МЗС УКРАЇНИ ДЛЯ КОНСУЛЬСЬКОЇ ДОПОМОГИ ГРОМАДЯНАМ

Дата: 18.05.2021 16:47
Кількість переглядів: 113

Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами створило чат-бот платформу для цілодобової консультативної підтримки громадян. Про це у вівторок, 18 травня, повідомив на брифінгу Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба. 

Міністр представив бета-версію нового цифрового продукту МЗС, завдяки якому сотні тисяч громадян вже можуть цілодобово та з будь-якої точки світу всього у кілька кліків отримати необхідну інформацію з консульських питань.

«Масштабна цифровізація у МЗС входить до моїх пріоритетів на посаді Міністра закордонних справ. Ми вже досягли відчутного прогресу у перетворенні МЗС на сучасне, цифрове відомство, яке працює в інтересах громадян, держави та бізнесу. І сьогодні презентуємо новий цифровий продукт: чат-бот МЗС України», – зазначив він.

Дмитро Кулеба розповів, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном. У ньому, серед іншого, можна знайти:

  • як знайти консульство і попасти на прийом

  • як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну

  • як стати на консульський облік

  • як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи

  • як проголосувати на виборах за межами України

  • що робити у разі надзвичайних ситуацій

  • низка інших консульських питань.

«Новий чат-бот спрощує життя громадянам, які відтепер можуть з легкістю дізнатися необхідну інформацію просто в месенджері. І це загалом наша філософія роботи на консульському напрямі: спрощувати життя нашим громадянам і захищати їх, якщо вони потрапляють в біду», – зауважив Міністр.

Він нагадав, що новий чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі: «Ми не витратили жодної копійки бюджетних грошей на цей проект». Дмитро Кулеба висловив особливу вдячність українським IT-спеціалістам, які взяли участь у розробці цього цифрового інструменту.

Пропозиції та зауваження щодо роботи чат-боту можна надсилати на електронну адресу: support_bot@mfa.gov.ua

.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь