Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

У ДІЇ СТАРТУВАЛА ПОСЛУГА ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ДЛЯ ФОПІВ ТА НАЙМАНИХ ПРАЦІВНИКІВ. ЯК ЇЇ ОТРИМАТИ?

Дата: 21.04.2021 11:02
Кількість переглядів: 347

Підприємці можуть оформити одноразову матеріальну допомогу від держави в Дії. ФОПи та наймані працівники, діяльність яких була призупинена під час перебування області в «червоній» зоні, можуть подати заявку на отримання одноразової матеріальної допомоги в розмірі 8 тис. грн.

За перший день уже понад 116 тис. українців подали заявку на отримання допомоги. Під час спільного онлайн-брифінгу представники Мінцифри, ПФУ, Мінекономіки та Мінсоцполітики розповіли про запуск послуги на порталі та в застосунку Дія.

Мінцифри розробила технічний функціонал виплат через Дію. Тепер послуга з оформлення матеріальної допомоги є максимально автоматизованою. Оформити заявку можна онлайн на порталі та в застосунку Дія з будь-якого куточка України без жодних черг, збору довідок та походів до держустанов. Заповнення заяви становить не більше 5 хвилин. Користувачам потрібно буде лише ввести IBAN свого особистого гривневого рахунку.

«Стартувала послуга з подання заяви на отримання матеріальної допомоги ФОПами та найманими працівниками. Так само, як і минулого разу, послуга є доступною тільки в мобільному застосунку та на порталі Дія. Оберіть зручну для вас платформу. Проста форма заявки — вам потрібно буде заповнити лише номер IBAN вашого особистого рахунку. Щоб скористатися послугою у смартфоні, обов’язково оновіть застосунок», — заявив керівник із розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації Мстислав Банік під час брифінгу.

Допомогу зможуть отримати ФОПи та наймані працівники, діяльність яких була призупинена під час перебування області в «червоній» зоні.

Заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Дядюра під час брифінгу розповів, які категорії КВЕДів претендують на отримання допомоги: «Є декілька умов, за яких ця допомога надається. Це КВЕДи, які страждають найбільше через пандемію COVID-19, зокрема роздрібна торгівля й культурна сфера (бібліотеки, музеї тощо). Друга умова — за найманого працівника компанія сплачувала податки, а ФОП сплачував ЄСВ не менше 6 місяців. Перелік КВЕДів та умови отримання допомоги винесені на окремій сторінці на сайті: diia.gov.ua/8000, яку ви можете детально переглянути».

Перелік КВЕДів, що підпадають під карантинні обмеження, був внесений МОЗ, погоджений Мінекономіки та Мінфіном й прийнятий Урядом. Ознайомитися з ним можна за посиланням: https://diia.gov.ua/8000

Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко розповів про умови та розподіл коштів за областями: «Послуга також передбачає можливість додатково отримати матеріальну допомогу з коштів місцевого бюджету. Рішення про призначення і розмір виплати приймають органи місцевого самоврядування. Подати заявку можна протягом 30 днів з дня запровадження «червоної» зони в області, де ви ведете діяльність. Якщо цю область було віднесено до «червоної» зони протягом лютого-березня 2021 року, то можете подати заяву до 18 травня 2021 року включно».

Детальну інформацію про це можна дізнатися безпосередньо в органах місцевого самоврядування області, в якому ведеться діяльність. 

Виплата здійснюється на підставі заяви на порталі чи в застосунку Дія після перевірки вказаних вами даних. Мінцифри передає списки на виплату Пенсійному фонду України. «Уважно перевіряйте дані, які вносите в заявку. Вказуйте IBAN особистого рахунку, а не родичів чи друзів. Якщо всі дані заповнені правильно, а людина відповідає умовам надання допомоги, визначених законом, то виплата надійде на рахунок, вказаний у заяві на допомогу», — зазначив заступник Голови правління Пенсійного фонду України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Малецький.

Послуга є доступною протягом року, в тому числі для тих, хто отримував матеріальну допомогу минулого року. Допомогу не потрібно повертати державі або платити з неї податки.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь