Лугинська громада

Житомирська область, Коростенський район

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦНАП

Дата: 29.03.2021 11:21
Кількість переглядів: 1528

Перелік адміністративних послуг, які надаються через

Центр надання адміністративних послуг Лугинської селищної ради

 

з/п

Назва адміністративної послуги

 

ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ* (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо)

1.

Призначення грошової компенсації:       

            1) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю в наслідок війни та прирівняним до них особам   

            2) особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

3) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку       

            4) вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю        

            5) замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи          

            6)особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування         

2.

Установлення статусу, видача посвідчень:

1) батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

3.

Повідомна реєстрація колективних договорів

4.

Відшкодування батькам вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня

 

ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (житло, містобудування, земля, благоустрій тощо)

5.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

6.

Видача містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва

7.

Внесення змін у містобудівні умови та обмеження для проектування об’єктів будівництва

8.

Внесення змін у будівельний паспорт забудови земельної ділянки

9.

Видача паспорта прив’язки на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

10.

Надання плану викопіювання на земельну ділянку для розроблення ескізних намірів забудови, містобудівного розрахунку та видачі технічних умов

11.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі у власність

12.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі в постійне користування

13.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі в користування на умовах оренди

14.

Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки комунальної власності в натурі (на місцевості)

15.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі у власність.

16.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі в постійне користування

17.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності з метою передачі в користування на умовах оренди

18.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється

 

ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ***

19.

Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

ДЕРЖАВНИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТР (ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ)

20.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

  1. витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку;

  1. довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території)
  2. викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
  3. копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

21.

Видача довідки про: 

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

22.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

23.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

24.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

25.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу

26.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

27.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

28.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

29.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

30.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

 

РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

31.

Реєстрація місця проживання/перебування  особи

32.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

33.

Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування, зняття з реєстрації  місця проживання особи   

34.

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

 

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ ПІДПРИЄМЦІВ

35.

Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)

36.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

37.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

38.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)

39.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

40.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

41.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи(крім громадського формування)

42.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

43.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)

44.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)

45.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)

46.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)

47.

Державна реєстрація фізичної особи підприємцем

48.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця за її рішенням

49.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)

50.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

51.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

52.

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

53.

Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

54.

Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля

55.

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

56.

Видача  документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи — підприємця

57.

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

 

РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

58.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

59.

Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

60.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду)

61.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

62.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

63.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

64.

Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно

65.

Заборона вчинення реєстраційних дій

 

РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ

66.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

67.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

68.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

69.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання

70.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

71.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

72.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання

73.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання

74.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання

75.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання

76.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації

77.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації

78.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

79.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання- 2, 7

*- послуги будуть надаватись з моменту відкриття нового приміщення  ЦНАП.

**- послуги будуть надаватися з моменту укладання відповідних угод та підписання меморандумів про співпрацю з суб’єктами надання послуг.

*** - послуги будуть надаватися з моменту наявності відповідного сертифікату у посадових осіб ЦНАП та доступу до реєстрів.

 

 

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг

Лугинської селищної ради:

Понеділок   09:00 – 18:00         обідня перерва 13:00-14:00

Вівторок      09:00 – 18:00         обідня перерва 13:00-14:00

Середа         09:00 – 18:00         обідня перерва 13:00-14:00

Четвер         09:00 – 18:00         обідня перерва 13:00-14:00

П’ятниця     09:00 – 17:00         обідня перерва 13:00-14:00

Субота, неділя – вихідні

 

Адреса: 11301, Житомирська область, Коростенський район, смт Лугини, вул. М. Грушевського, 4.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь