Щодо отримання довідки ОК-7 через Веб-портал Пенсійного фонду України з застосуванням електронного цифрового підпису
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє, що для отримання довідки ОК-7 необхідно на Веб-порталі Пенсійного фонду України, застосувати свій електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Для онлайн-реєстрації на Веб-порталі на екранній формі "Вхід" в закладці "За ЕЦП" можливо ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ.
Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами.
Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка "За ЕЦП").
Увійшовши до персональної сторінки на порталі за допомогою ЕЦП, необхідно виконати наступні дії.
У розділі "Комунікації з ПФУ" вибрати пункт "Запит на отримання електронних документів", далі у меню "Тип звернення", вибрати необхідне (наприклад ОК-7), заповнити обов'язкові поля, ввести дані електронного цифрового відпису та відправити запит до ПФУ. Через певний час, який залежить від завантаження порталу, зайти у розділ "Мої документи", вибрати документ, який Ви замовляли, зберегти його на локальному диску свого комп'ютера та за необхідності його роздрукувати.
Електронні довідки Пенсійним фондом України надаються безкоштовно.